Mnkturta dinlenmekte çok önemli. Birde süt olayını çok kafana takma. Ne kadar rahatsan göğsün o kadar dolar. Ben arada yorulunca sütüm azalıyor o zaman bestlak içiyorum. Günde 3 defa 30ar damla olmalıymış. Ama ben sütüm azaldıkça içiyorum. Birde muhtemelen 3lt 'den fazla su içiyorum.
Kendine güven. Hiç doğum yapmayan kadınlar bile emzirebilir. Sürekli kendine pozitif telkinler de bulun