Cahan Merhaba kızlar ☺️Bebek hamagını satıyorum Kızıma almıştık ama maalesef hiç kullanmadı kutusu her şeyi tam ebebekten alındı 250 TL satıyorum
Omero21 Cahan tam bir ay geçmediyse alır ama bir ayı geçerse almaz hatta bizim 3 gün olmasına rağmen zor aldılar pandemiden dolayı ama alırken özellikle sormuştum iade edebilir miyim diye evet demişlerdi o sebeple iade edebildim