Benimki de 6 gün sonra 5 aylık oluyor ama son bir aydır salya akıtıyor ve dişleri çok kaşınıyor. Onunla alakalı sanırım gece 3ten önce gece uykusuna dalamıyordu. Son 3 gündür de 1.30 gibi dalabiliyor. Ama çok sık uyanıyor artık yatarak emzirip bazen yanımda uyumasına izin veriyorum. Sizde de öyle mi durumlar? Oto koltuğu ben de maxi cosi nin güvenilir olduğunu duydum. Britax römer ve be safe markaları öne çıkıyor ve 360 derece olması iyi. Hangisi en iyisi bilen paylaşırsa sevinirim. Mama sandalyesi ben de kiwi koalayı sevdim düşünüyorum. Bir de ek gıda için alışverişte yoğurt yapma makinası ve buharlı yemek pişirme tenceresi alacağım. Ek gıdada çok şey var alınacak.. siz neler düşünüyosunuz?