2balbiranne evet şu an olsa cevap vermezdim bile mesela, hatta postu bu şekilde açmazdım. Böyle direk yazınca sanki kızım ağlarken canı yanarken ben doktora gitmek yerine buraya yazmışım gibi görünmüş. Olayın detayını bilmeyince doktora götürün yazmakta haklılar. Ama her zamanki gibi üslup çok önemli, bir doktora götürün demek var bir de ukalalık yapmak var. Ben doktora götürün diyenlere zaten güzelce cevap verdim. Ukalalık yapana da hakkettiği şekilde cevap verdim. Neyse çok uzattım kusura bakmayın. Tekrar teşekkürler…