Aysekck
Merhaba arkadaşlar nasılsınz? Bugün şöyle güzel bir şeye başladım sizinle de paylamak istedim.Kızım 4 ay 10 günlük ve kolik bir bebek.Bugüne kadar sürekli ayakta sallayarak uyutuyordum,bu gece sabah 6.30 a kadar sallayınca dedim böyle olmıcak sallamadan uyutucam.Veee başardım😂😍 bugün pusetine koyup sallamadan uyuttum.İki saat uyutmamaya çalıştım ağladı farklı şeyler yapıp dikkatini dağıttım daha sonra karnını doyurup pusetine koyup müzik açıp sallamadan uyuttum💪🏻😊İnşallah böyle devam edebiliriz 👏🏻