Ezgi-345 5 buçuk aylık oğlum iki gündür kendini kasıyor gaz ve kabızlık sorunumuz yok çok şükür belini kaldırıp bacaklarını direk gibi yapıyor sinirleniyor kızıyor sebebini bir türlü anlayamadım aynı durumu yaşayan anneler yardımcı olabilir misiniz 🙏
Mom078 Ezgi-345 Hiç korkma çok normal oda keşif kendine göre ifade şekli benim kızım sinirlendiğinde hala yapar komik oluyor açıkçası 😂
Kubraasafduhan1 Ezgi-345 benim oğlumda yapıyor poposunu kaldırıp kendini atıyor ilk oğlum hic yapmazdı
Kayraugurr Ezgi-345 bizde de var 5 ay 9 günlük sallayacağım zaman ayakları diriyor popoyu kaldırıyor. Yerden almadığım zaman kalkmak istediğin de yapıyor bide mutlu olduğunda ayaklardan destek alıp geriye doğru attırıveriyor 😂😂
Ezgi-345 mariecurie20 peki sebebini öğrenebildiniz mi doktora gitmelimiyim çok gerildim bende ilk bebek olduğu için bu konularda tecrübeli değilim
mariecurie20 Ezgi-345 ben de burda sordum çok kişi yaşamış. Oyun yapıyor diye düşündüm geçti şimdi. Doktora sormadım
Ozlemfidan Benim bebeğimde de olmuştu. Bizimkinin kasılmasına demir damlası sebep oluyormuş. Damlayı kestikten bi süre sonra kasılmalar da geçti.
Ozlemfidan Ezgi-345 ferrum kullanmıştım. Şikayetlerim başlayınca doktor kan tahlili istedi. Kan değerlerimiz iyiydi. Ara verdik ilaca.
Ezgi-345 Mom078 sinirlenip kendini kasınca birde yüz ifadesi mutsuz gergin olunca ister istemez acaba bir yeri mi ağrıyor bişey mi oldu diye düşünmeden duramıyorum ama teşekkür ederim en azından aynı şeyleri yaşayıp yorum yapan sizler sayesinde bir nebze rahatladım 🙏
Ezgi-345 Ozlemfidan ferrum bebeğimde iştahsızlık yaptı bu sebeple sidefere geçtik bizde ama bunu bile zor içiyor👀
Ezgi-345 Kubraasafduhan1 türlü türlü huyları var bebişlerin ☺️sabahtan beri ne kadar tanıdık varsa sordum aynı şeyleri yaşadınız mı diye çevremde kimse yaşamamış her bebek farklı
Ozlemfidan Ezgi-345 Ay bende içiremiyordum hep tükürüyordu. O kasılmaların kan ilacından olacağını tahmin edememiştim ilk ; görümcemin bebeğinde de aynı şikayetler olmuş. Onlar da ilacı değiştirince düzelmiş. Benim doktorum direk kan testi yapmayı önerdi. Sonuçlar iyi çıkınca ilacı bıraktık ve rahatladık. Tabi her bebek farklıdır. İnşallah sende sorununun kaynağını bulursun.
brokoli genelde memnuniyetsizlik belirtisi olarak yapiyor. durdugu yerde sıkıldığında beraber birsey yapalim istediginde falan, kucaga gelmek istediginde yapiyor
Ezgi-345 brokoli evet kucağıma alıp gezdirince hiç ses yok ne zaman koysam o zaman yapıyor ama ne zamana kadar devam edecek böyle kollarım iflas etti 😂