Aliiisss kızım 10 ay 23 günlük, akşam 10-10 buçukta yatar sabah 9-9buçuk ta kalkar bazen 10 u da geçiyor emip hemen uyuduğu oluyor 12 ye kadar, kan değerleri herşeyi çok güzel doktor uyumak istiyorsa uyusun diyo sürekli ama bende aynı dertten muzdarip birisiyim çünkü yaşadığımız günden bişey anlamıyorum saatler çok karışıyor kahvaltısı akşam yemeği falan. Herkes ne güzel uyuyor desede o kadar da güzel bir durum değil bencede😔