Resulasafannesi Merhaba anneler oğlun ayın 26 sında 1 yaşına girecek bu zamane kadar kendim besledim ne yanlış yapmışım şimdi kendi ygmek istemiyor ben veriyorum üstüne birde bişey cignemiyor direk yutuyor nasıl alistiricam çiğnemeye😔
Edaemralp Resulasafannesi merhabalar benim oğlum da 27sinde 1 yaşına giriyor. Çiğnemeyi bizde daha tam yapamıyoruz.biz karşısında sakız çiğnemekten öldük yani 😂😂 ama zamanla oluyor sanırım bu yemek düzeni felan. En azından ben böyle düşünüyorum
Demetbulut Resulasafannesi ocak 6 da yasina girecek oglum lokma lokma onune koyuyorum kendisi yiyor corba icecgi xaman bardaga koyuyorum kendisi.tutup iciyor (tabii ki.doke saça) bu ayı atlatalim kaşık vericem eline blw.beslnme bunu arastirin bir de ben ek.gidaya başladigimizda kuru dut verdim agzina sert zaten ama agzinda geveledikce yumusuyor
Gudu_m Resulasafannesi ben kendim veriyordum kaşığı itince önüme koyayım dedim önceleri atıyordu pankek yapmıştım sevmeyince pekmez sürüp ağzını tatlandırdım önüne ufak ufak koydum artık kendi yemeye başladı. Pes etmeyin önüne bırakın illa ki yer. Belki de sevmiyordur kızım ne koysam yemezdi zeytin kaşar vs koymaya başladım çok seviyor illaki sevdiği bir şey vardır
Resulasafannesi Edaemralp aynı şekilde bende sakız cigniyorum ama oğlum sakızı sevmiyor ben çiğneyip sisisrdikce oguruyor🤣 zamanla inşallah öğrenirler dişleriniz çıktımı bu arada bizim 9 ayda 2 tane çıktı ama başka çıkmadı
Kusannesi Kendi eline verin blw olarak devam edin o zaman çiğnemeyi öğrenir diye dusunuyorum biz en basından beri o sekilde basladık çok güzdl çiğniyor yutuyor boğulma gibi bir durumda olmadı çok şükür