Bende cok korlmustum kuaforum 20 gunlukken bile aliyorum demisti doktorumda sorun olmaz dedi kırkım cıkınca aldirdim korkugum gibi bisey olmadi canim hala 5 ay oldu aldirirken bi titriyorum korkudan ama acidan degil fobi oldu 😂😂 hayal dünyam cok genis jiketle alsam dikis sökülür diye aglamistim 20 gunlukken agda yapsamda cekince ya iki tarafindan birden cekince yirtikir agda bezinde kalirsa diye kendimi cok korktmustum 😂😂🤭