Arkadaşlar başlıktada yazdığım gibi ilk bebeğim ne yapacağım bilmiyorum happymom bugünkü tavsiyesinde gördüm oğlum3 bucuk aylık oldu uzm saçlı doğdu giderekte uzuyor cok seviyorum ama arka kısımları cok dökülüyor sürekli farklı pozisyonlarda yatırıyorum ama yinede kafanın arkası kelleşmeye başladı bebeğin saçı kesiliyor mu yani kestirmesem ne olur kestirsem yine böyle güzel çıkarmı saçları ipek gibi cünkü cok seviyorum saçlarını ne yapmam gerek?