Zub valla kardeşim ben akşamdan travazol sürüyorum.ilk hamileliliğimde mantar sebebi ile doktor yazmıştı fakat çocuklara önerilmiyordu(deri ve mantar kremi )sonra bu oğlum pişik oldu evdeki kremler işe yaramadı.hatta üstü sivilve sivilce olmuştu.beyaz beyaz.çocuk doktoru bana travazol sür fakat az miktar tek kat dedi.akşam sürdüm sabah hiç bişey kalmamıştı.odur budur evde eksik etmem.boşuna o kadar para verdim sudokreme .sen gün içinde sür bi daha ki bez değişimine kadar farkı göreceksin canım.