Elifsmomselda Kaç gündür marketlere bakınıyorum bebelac gold bulamaz oldum eczanelerde desen öyle sitesine baksan öyle stok yok hiçbiryerde bilgisi olan varmı gold serisiyle alakalı bi sorun falanmı var acaba?
Mina0607 Elifsmomselda bebelacta genel sorun var 4te bulunmuyo. Ellerndekileri bitiriyolarmış artık şubatta zam gelcekmiş stoklayp zamlı satılcakmış🤷🏻♀️ Saçmalık🤦🏽♀️
Eymenebrar Elifsmomselda evet canım bulunmuyprmuş stokluyorlar bizde fazla aldık içer diye oda diğer kutu ancak bitti diğeri hiç açılmamış bir kutu var satıyrum istersen
Elifsmomselda Mina0607 çok saçma ya bir o eksikti zam gelmeyen bende bugün anneme sordurup arattım nerelerde vardır diye oda bi mağazada denk gelmiş piyasada gold sıkıntısı var yılbaşından sonra gelicekmiş demişler