Ahsenbeyza bebeğim 3 aylık ilk 1 ay hep sallayarak uyuttum çok gazlıydı sonra sonra kucağımda pışpışlayarak ve ayağımda sallayarak yavaş yavaş saklamayı bıraktım sadece kucağımda hafif uykusu gelince beşiğine koyup orada pışpışlayarak uyuttum. Şimdi geceuykusuna yaptıracağım zaman yine kucağımda pışpışlayarak uyutup koyuyordum ama 2 gündür yatağına koyuyorum uyku arkadaşına bakarak kendi uyuyor ve gecede emmek için kalktığında emzirip gazını çıkartıyorum ve ytırıyorum yatağına kendi uyuyor fakat gündüz asla kendi kendine uyumuyor inşallah gündüzü de hallederim