Benim oğlumda 20 aylık gece beslenmesi devam ediyor. Bazen saat başı kalkıyor benim sıkıntım uyanmak değil,ön üst dişlerinde sararma oldu çürük olmasından korkuyorum genelde gece beslenmesi olan bebeklerde görülüyormuş doktora başvurucam mecbur bu yüzden kesmek istiyorum gece beslenmesini nasıl başarıcaz hiç bir fikrim yok 🤷🏻♀️