Lale04 biri bitse biri başlıyor, 6. Ayımızda odasına geçirdim bir dönem uykusu düzeliyor bir ara tekrar sıkıntılı oluyor. Mesela şu bi kaç gündür toplam 3 kere kalktı gece ama geçen hafta saat başı. Birde çocuğun uyku düzenine bağlı. Biz doğduğundan beri gündüz uykumuz çok yok ama gece uykusu iyiydi. Birazda onunla alakalı. Tabi daha sabretmek gerekiyor önümüzde uzunn uykusuz geceler olacak 🙄😌