Haticemiranasaf Merhaba hanımlar oğlum 9 ay 25 günlük ve üst dişleri çıkıyor ishal oldu ve poposu fena bir şekilde yara oldu. İshale ve pişiğe ne iyi gelir acaba
Arenn Haticemiranasaf geçen hafta bizimkide aynı durumdaydı bolca hamazinc sürdüm ve kakasını takip ettim yapar yapmaz aldım öyle geçti şükür şiddetle hamazinc öneririm hemen geçiriyor bide banyo da iyi geliyor pişiğe
3455 Haticemiranasaf Biz Bepanthol pişik kremi kullanıyoruz gayet iyi ishal için muz ve patates püresi yedirin
S-44N-56 Haticemiranasaf oksizinç pişik kremi balık yağlı olan pişiği bir kaç saat içinde geçiriyor 🙏🏻
Haticemiranasaf Arenn deneyeceğim bezini hemen alıyorum ama almak için yatırdığım an deli gibi ağlıyor poposu mahvoldu alt dişleri çıkarırken hiç anlamamıştım bile
Arenn Haticemiranasaf bizde 19.5 aylığız ilk defa bu kadar ishal oldu bazı dişler sıkıntılı çıkıyor bazısı bir bakmışsın çıkmış anlaşılmamış geçmiş olsun😊
Gulsah10 Haticemiranasaf ay bende zeytinyağı sürdüm poposunu bağlamadım pantolon giydir çıkar yaptık kakasını falan da pantolona yaptı fena acı çekiyor kuzucuklar altını bağlıycam zamanda ALOEVERA sürdüm bide pudra döktüm sabaha bişicikler kalmadıydı aynı yanık gibi su topladıydı bizimde
Haticemiranasaf Gulsah10 zeytin yağı katı yağ felan hepsini denedim ama fayda yok sudocrem felan fayda etmedi çok acı çekiyor 2 günde eridi çocuk
jap Haticemiranasaf kantaron yağı kullanıyorum pişikte. Az bi kızarma görür görmez sürüyorum ilerlemeden