esraeylul34 çok normal hiç endişe etmeyin biz de sormuştuk doktora öyle olması daha sağlıklı olduğunu gösteriyor demişti. Çok iyi yapıyorsunuz yeşil yaptaklı tüm sebzeleri yedirebilirsiniz ıspanak, semizotu, brokoli, lahana, hatta ara ara pancar ve şalgam yapraklarından bile yedirebilirsiniz Bu yeşillikler, kalsiyum, manganez, folat, A vitamini, C vitamini ve K vitamini de dahil olmak üzere, şalgamın kendisinden daha fazla besin maddesi içerir.🤗