Asafmrym bebeğim ilk doğduğu zaman ek olarak aptamil verdim gaz kaka sorunu olduğu icin sma aldım oda doyurmuyordu ek verdiğim halde yetmedi sonradan tiskinti oldu öğürüyordu son zamanda bebelac gold aldım ve aradğımı buldum çok şükür hiç bir sorun kalmadı gazdan eser yok kakasını yaparken hep çatlardı çocuk ıkınmadan şimdi kendi bile hissetmiyor gibi 😇 benim için en güzeli bebelac gold oldu 👍