Kızlar hayırlı geceler
iki gün önce bebeğim kusuyor diye doktora götürmüştüm kan alındı enfekiyonuna baktılar birşey yok dendi
saat 10 buçuktan beri huzursuz fazlaca emdi kucağımda uyudu tam beşiğine koydum sarı bir şekilde kustu ilk kez sarı kustu internette baktım anne sütünün bebek için faydalı olmadığında veya enfeksiyondan kaynaklı olur diyo
enfeksiyonuna yeni bakıldı 🤷🏻♀️
anne sütüde faydalı olmasa kilo almaz heralde kilo alımı olmş bebeğimde hatta doktor baya iyi demişti
midesindeki gazdan dolayı sarı kusmuş olabilirmi yaşayan bilgi sahibi olan varmı ?