Kızlar kızım 3-4 gündür parmağını ağzına sokup anneşiiii acıyo diyor. Hatta bazen parmağını değdirdiğinde acıdı diye ağlıyor. 22 aylık baktırmıyor da ağzına. Ben parmağımla kontrol ettim hani yanağımızın içini ısırırız da tahriş olur ya. Onun gibi olmuş küçük bir yer. Benim yapabileceğim bir şey var mı? Doktora mı götürmeliyim? Bilgisi yada başına gelen var mı?🌸