Yusrayezra15- Anneler bebişlerin boy kilo durumları nasıl ben çok takıyorum bu konuyu kafama ebemiz normal ortalamada desede içim içimi yiyor
Momnurse Yusrayezra15- Öyle diyorsa yazık etme kendine boşa strese girme bebeklerine odaklan bu zamanlar bi daha geri gelmeyecek.Bende senin gibiyim ama yapma sende ikizlerle uğraşmak zaten zor kendi kendine yapma.
Yusrayezra15- Momnurse teşekkür ederim canım takmamaya çalışıyorum ama dün bir post gördüm maşallah bebişlere 4 aylık olup 8 kg olan vardı böyle okudukça üzülüyorum