Mucizemdenizim 26 günlük oğlum günün belli vakitlerinde aşırı ağlıyor.gaz sıkıntımız var zaten sancısı cok.ama alt değiştirme tam bir eziyet altını açtığımda sıkıntı yok ama bağladığım anda bezini sesi kısılana kadar ağlıyor.aynı durumu yaşayanlar var mı😕
Civcivimm Mucizemdenizim pişiği falan var mı ona bak çişini yapıyo mu kontrol et altını aldıktan sonra güzel sar belki üşüdüğü için ağlıyodur aklıma bunlar geldi şimdilik
Asli91 Mucizemdenizim kızımda ozamanlar altı açılınca çok ağlıyodu. Yenidoğanlarda oluyo hoşlanmıyolar çıplaklıktan 😊 2.aya doğru düzeliyo.
Mucizemdenizim [silindi] Öyle birşey değilki..ağlama krizleri geldimi cok rahat 3 saat aglıyor bide altı değiştirilince aynı şekilde
Mucizemdenizim Civcivimm gaz damlasi takviyeli kullaniyoruz hemde doktor kontrolunde iki farkli damla