Yyc28 S a kızlar akşam eşim bebelac mama aradı yok oda yok Aptamil de yok 1 numara her yerde 2 ve üstü var oda mecbur bebevita aldı kullanan var mı aranız da
damlahira Yyc28 Canım mamaların hepsini stokluyorlar yılbaşından sonra zamla beraber tekrar piyasaya sürecekler her sene böyle yapıyorlar
Yyc28 damlahira herşeye zam yapıyorlar da bu meleklerin mamasından ne istiyorlar ya biz et tavuk vs yemeden dururuz ama onlar duramaz tek yedikleri bu el insaf yani