gamze1 ben de filede yıkamaya cok korkuyordum, ama bebek yıkama aparatı diye bir sey aldım, kendi küvetimin icine koyuyorum, bebek de yarı oturur sekilde duruyor bunun icinde, kayma dusme riski yok. dün esimin beli tutuldu diye ilk kez kendim yıkadım cok rahat oldu