H1r4 inanın bende aynı bizden küçüklet ellerinee poğaça, kek, meyve gördükçe imreniyorum. Doktorada götürdüm bu konu ile alakalk geçen ay. Zorlama zamanı gelince, kendini hazır hissedince yer dedi. Zorlamak yemek reddine sebep olur dedi. Her öğünde bu sefer çocuk ağzını kitler, kaşığı reddeder dedi. En azından şükür blendırda olsa yiyor. Tabi isterdim köfteydi, makarnaydız pilavdı yesin. Ben çok önüne koyuyorum, eline veriyorum direk fırlatıp atıyor. Ağzına asla götürmez. Nolcakk böyle bilmiyorum.