Kızlar görümcem 39 haftalık hamile 20 gün önce korona oldu atlattı ama 5 kere test yaptırdı sürekli pozitif çıkıyor özeller doğuma kabul etmiyorlar perişan oldu böyle bir şey duyan var mı ya belirtileri tamamen kayboldu gayet iyiyim diyor anlamadık gitti