Cicim Merhaba, 2,5 ay önce doğum yaptım emdirmede başından beri sıkıntı yaşamadım bu ara sütümde azalma var gögsüm 3-4 saatte doluyor böyle bir durumu yasayanınız var mı neler yapıyorsunuz
_mucizemmm Benimde öyle sütün bitmiyor bebeğinin çene kasları kuvvetlendiği için göğsünü çabuk boşaltıyor sık emdiği içinde göğüs sür doluyor yengem ebe sakın sütün gidiyor emme reddi yaşıyorum paniğine kapılıp bırakma dedi. Bebeğinin gelişimide iyiyse sıkıntı yoktur.