Bende 5,5 aylık sezaryenlıyım ama koku vs yok estetik dikiş olduğu için o bölgeye şuan mecbur jilet vuruyorum ama dikişin olduğu yerde pek kıl yok ayrıca bende doktoruma sormuştum 6 aydan önce önermedi iltihap olduğunu düşünüyorum bir doktora görünmende fayda var bence ihmal etme derim başına dert açmasın sonra