hypatia ya benim eşim de öyle hatta estetik yaptıran sağlık açısından değilse herkese kızar durur. Benim göğüslerim zaten büyüktü doğumdan sonra iyice saldılar aşırı rahatsiz oluyorum ergenlikten beri dik yürüyemem kamburluk bile oldu sırt ağrıları yüzünden duramıyorum resmen bir buçuktan 3 kilo taşıyorum fazladan ama ben memnunum diyor arkadas ben değilim. Aynaya bakmak istemiyorum ağrı çekiyorum, giydiğim yakışmıyor 😔