Merhaba herkese iyi geceler saçlarım sarı renkte boyayali 1 yıl oldu ve çok işlem gördü düğün dolayısıyla 3 ayda 2 defa boyandı ve saçım inanilmaz bakımsız şuan banyoda saatlerce tariyorum saç kremi maskesi hiç birşey fayda etmedi tariyorum 1 dk sonra yine aynı birbirine dolaşıyor çok can sıkıcı saçımı açıp kocama suslenemiyorum bile kabarıyor iğrenç bir görüntü.. boyamak istiyorum daha doğrusu sarı renkten kurtulmak istiyorum hem saçım haflfler diye düşünüyorum emzirirken saç boyayan var mı zararı olur mu acaba yanıtlarsanız çok sevinirim