MasalBargun Bebeğim dört aylık on günlük bu son zamanlarda ne gündüz uyuyor ne mama yiyor.Dördüncü ay atak dönemi mi oluyor ne Biberonu verdiğim zaman bir sıkıntıya giriyor anlatamam krize giriyor başlıyor ağlamaya napacağımı şaşırdım Cumartesi doktora götürcem.Yine bilgi alayım dedim sizlerden teşekkürler💕
aysegull MasalBargun bizde iki gün sonra 4. Aya gireceğiz aynı durumdayız atak haftası sanırım düzeltilmiş Doğum tarihine göre 17. Haftadayız o da atak haftası emmiyor uyurken direniyor ağlayarak uyuyor
MasalBargun aysegull vallahi canım anlamlandıramıyorum gerçekten acaba ağrısı mı var diyorum ya da mamayı mı sevmedi diyorum bir aya yakın bu mamadan yedi şimdi neden yemiyor 😏