Aliyeeee Kızlar 3,4 gündür oğlumu yıkarken sırtında el izlerimin oldugunu fark ettim . acaba ben çokmu sıkıyorum çocugu ? Hep kızarmıss . Babasıda kilo alıp ağırlaştığı için sıkı tuttuğumuz için el izim çıkmış olabilir diyor . Başınıza geldimi bu yoksa benmi çok sıkıyorum ? 😐
Etibrownimm Aliyeeee canım çok sıktığından olabilir çünkü ciltleri çok hassas bebeğin kaç aylık kaç kilo kuzum
Aliyeeee balyanakannesielif yok geçmemiş . dün direk ellerimin izi vardı bugun baktıgımda sadece tırnak gibi bir iz kalmıs 5 tane 🙁