Arkadaşlar merhaba bebek arabasını odasını alırken set halimde almıştık Benetto markaydı ben tutma yeri yolda aniden kırıldı zaten traveldi asansöre dahi sığmıyordu hiç memnun değildim bana çok uçuk fiyatlı olmayacak memnun olduğunuz araba tavsiyesi verir misiniz cabin tipi tercih etmek istiyorum ama önerileriniz benim için önemli