Ayseee27 kendinizi neden böyle emzirme sonrası sagımla yargılıyorsunuz. Nolur yapmayın.. Asla ve asla şu pandemi döneminde emzirmeyi bıraktırmayın. Anne sütünüz varmış ne güzel, hem mama desteği hem ilerde( 1 yas sonrası yani)ek gıdayla desteklersiniz. Eger aktif emziren bir anneyseniz sagıma gerek yok. Ancak süt arzı için sabah 4-5 saatlerinde emzirmeden sağmak ve power pump uygulaması yapmak yarar saglayabilir (günde 1 kere sagım o kadar ve detaylar google da ya da forumda yazar. )sagım öncesi göğsü sıcak tutmak, pozitif düsünmek, memeye uygun masaj yapmak iyi gelir. Bebeğinizi sık sık emzirin, mesela her kadının memesinin süt tutma kapasitesi bir değil o yüzden bebeği sık emzirmek cok daha faydalı ( saatte 1 veya 1,5 saatte bir gibi) Şekerli gıdalardan uzak durup bol su içmeye calısın, dengeli beslenin ve şütfen pozitif duygularla emzirmeye devam edin. Emzirmek sadece doyma değil,