Sedaalp selamlar bizimki de 4.5 aylıkken oldu, ilk bacaklarını tuttuklarından huysuzlandı ağladı ancak sonrası güzel geçti çok şükür 🤲🏻 Doktorumuz pansuman için sargı bezi, kantaron yağı ve furacin krem verdi, bezini de normal bağladık hemen geçti 😇 darısı başınıza inşallah geçmiş olsun