Mnli Kızlar bebeğim ilk doğduğunda bir kaç kez mastit olmamak için sağdım göğsümü ama hiç biberonla içmediği için sağmayı bıraktım 170₺ ye satıyorum 50 li süt saklama poşeti almıştım 20-30 tanesi kaldı onu da göndereceğim yanında ilgilenen var mı?
Mnli Gul-bsr merhaba benim bebeğim 7 aylıkken almıştık istisnasız her gün kullanıyoruz ama maalesef deformeler oldu üstünde araba vs oynamaya başladıktan sonra çok arttı daha büyük bir çocuksa önermem 😐
Gul-bsr Mnli daha 4 aylık ama tabi uzun süre kullanılsın istiyorum genel anlamda memnun kalınmamış zaten pek fiyatına göre yani teşekkür ederim ☺️