Herkese merhaba kızım 1 aylık oldu ve tabikide huyu değişmeye başladı akşam olduğunda 8-9 gibi bir başlıyor huysuzluğu gece 2-3e kadar sürüyor. Sürekli emse dursa emdikçe kusuyor acaba sütüm mü doyurmuyor diye düşündüm akşamları bir öğün mama verdim onuda içiyor yine benide emmek istiyor mememde uyuyor dalıyor yatağına yatırıyorum gözler açık ve ağlamaya başlıyor ne yapacağımı şaşırdım şuan anne karnı sesi açtım onunla uyuyor kapatsam uyanır kesin çok yoruldum artık gündüz ayrı dert gecesi ayrı dert ne zormuş evlat büyütmek 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭