ogrtmnannee yapar diyorlar ama ben nedense yapacağına inanmıyorum. Çünkü benim şahit olduğum kadarıyla yeğenlerim olsun, küçük kuzenlerim olsun çoğu emzikle büyüdü ama hiçbiri memeyi de bırakmadı. Keza biz üç kardeşiz, üçümüz de emzik almışız ve hiç memeyi de bırakmamışız der annem. Yine de bilemiyorum, risk vardır elbette 🤷🏻♀️