Bı hafta once kadar tuvalet egıtımıne basladım , yazmak ıstedım belkı bızım denemelerımız sızede yol gosteırir. Genelde kalıplasmıs yazıları okudum. Hıc bırısını gerceklele bagdastıramadm. BOTE ( baskıcı olmayan tuvalet egıtımı ) yazsını okuduktan snra basladım karsr verdım ve ıyıkı okumusum. Ogluma Aslında bezdeyken cıss kaka dedırttırıyordum. Kakasını da gosterıyodum bezıne yaptıgında.25 aylık oglum. Bı hafta sonu karar werdım. Onun odasını boşalttm sadece oyuncaklar kaldı. Yerdekı halıyıda kaldırıp ınce bır ortu serdım. Odada ufo ve kalorifer yakarak ıse başladım. Usumemesı ıcın odayı sıcak tuttum. Kakasını yaptıktan snra bezını cıkardım. Ust kısmı gıyınık ve coraplarıylaydı sadece . Bez ve pantolon yok sadece ılk gunu altı acık gezdırme karaıyla basladım. Ilk cısını yaptı korktu aglamaya başladı. Ben sok oldum. Yapmak ıstemedı korktu agladı sarıldı. Gulduk aa cıs dedık ne guzel felan dedık ama nafıle. Lazımlıgı gosterdık. Hıc yapmadıı cısınden korkan cocuk lazımloga yaparmı hıc. O gun butun gunu odada gecırmeyı sagladımkı heryer cıs kaka olmasın dıye. Aksama kadar cısınden korkarak gectı. O gun cok uzuldum. Ve hazır olmadıgını dusundum. aslında ılk gun kı ısemelerı onun tuvalet tutma becerılerını gelıstrmesı kendını hazırlaması oldugunu ogrenmiş oldum. Uyuttum ve gece yataga ısemesın dıye bezını bagladım. Sabah kendım enerjık kalkınca uyanmadan bezını cıkardım. Cısı gelınce korkmadı tedırgın oldu ve hemen dusa kabıne goturdum suyu actım ve ısedı. Bay bay cıss dedeık. O gun butun gun cısını dusakabıne yaptı.O soylemesede ben bırseyler yedıkten sonra yada 45 dakkada bır hep dusakabıne goturdum. Oyle oyle alıştı. Ikıncı gun pantolonu hep gıyınıktı. Alıltrma bezı bazen vardı bazen yoktu. Altına kacırdıgındada rahatsız olsun dıye. 3. gunse tuwalete alıştırdım oraya yapmaya basladı. Kakayıysa ilk gun hiç yapmadı. ıkıncı gun aksam yaptı. Ondan korkmadı cıs kadar bende ona sasırdım. Bezdekı gosterdıklerımım ıse yaradıgını gormus oldum. Her yer çiş kaka olmadan tek odada tuvalet egıtımımızı tamamlamıs olduk. 3 gune hersey oturmus olması benm ıcın bı mucıze oldu 🤲🏻 Gecelerı bezlıyorum. Kıs oldugu ıcın yorgan carsaf kurutamam dıye. Ama hıc yapmadı bezıne. Uyuduktan uc saat snra cıse kaldırıyorum. Bı hafta oldu hep kuru kalkıyor. Yatmadan oncede mutlaka cıse goturuyorum. 9 dan snrada sıwı seyler vermıyorum. Kacırmaları oldumu oldu tabı. Ama heryer cıs kala olmadı. Alıştrma kıloduda kullanıyorum ısımın yogun oldugu gunlerde. Dısarı cıkarken. Hıc bez yerıne koymadı. Hatta ıyı oluyor cısı gelınce tuvalete gıdene kadar az az kacırmalarında buyuk rahatlık oluyor. Bıraz uzun oldu ama yenı baslayacaklar ıcın fıkır olabılır. İlk gun cok sabır :)hıc bagırmadım hep konsuarak anlattm.. hep sewdıgı seylerı yedırdım oynadım. Kendımıde sartlandırmıatm uc hafta surecek sabırlı ol dıe. Uc gun surmesıne cok sewındım.🤲🏻🤗