Selam güzel anneler,
3 ay 7 günlük kızım 2 gündür çok huzursuz. Kucakta gezmeyi çok sevdiği halde ondan bile memnun değil. Acaba dişleri ile ilgili bir sorunu olabilir mi diye düşünüyorum, bugün gün içinde emzirmek için mememi yaklaştırdımda reddedip ağladı ancak sütten bir iki damla gelip tadını aldığında emmeye başladı. Dün akşam çok geç yattı bu akşam da tam tersi erken uyudu. Yarın dışarıda işlerim var anneme bırakacağım ama çok huzursuzum ben de. Acaba aranızda bu haftalarda aynı sorunu yaşamış anneler var mı?