Drkalpp Kızlar merhaba oğlum 6 aylık oldu iki üç günden beri nerdeyse her emzirme sonrası kaka yapıyor geceleri emmek için uyandığında iki üç saatte bi uyanır uyanınca uykulu halde yine yapıyor kakasını bugüne kadar geceleri yapmazdı iki üç güne bi yapardı
Ealisya Drkalpp evt normal ek gıdaya alışma süreci bende o yoldan geçtim kızım günde 6 kez kaka yapıyordu şakasız altı hep pışık oluyordu üstelik ishal dedim doktor normal dedi 7 den fazlaysa ishal olur demişti 7 aya girince düzeliyor 11 aylık oldu şimdi 3 4 kez yapıyor normal hali böyleymiş 😁
Aselinaannesi Drkalpp diş cikartiyo olabilir canım çünkü benim kızımda diş çıkartma döneminde günde 5 veya 6 kez kaka yapıyordu ihsal değildi allahtan
Drkalpp Bi anda noldu anlamadım gündüzleri yatana kadar 5 6 kere yapıyor geceleri de iki üç kez yapıyor
Naciyegormez Benim oğlum yirmi gün sonra bir yaşına giricek ama o evrelerden bizde geçtik gece kaç kez kaka yaptıgı oldu ama diş çıkarma evresinden oluyor genelde ishal var mı
Drkalpp Bugün alt dişi gözüktü ondan mıdır ki ya uzun zamandır dış sıkıntımız vardı bugün patladı nihayet
Drkalpp Ealisya ay evet ya altı şu an pişik kaka yapar yapmaz hemen degistiriyorum bir sürü krem sürüyorum ama geçmiyor kakası azalmadıkça da pişik de geçmeyecek sanırım