Oyacan34 Bugün 4 ay aşısı olduk başı sıcak 38 derece ama vucudu o kadar değil 2 ayda böyle ateş olmamıştı ilk defa böyle ateşi var ne yapmalıyım sizce
Admsmyrgktg Oyacan34 bizimde 2 de olmadı ama 4 te olmuştu. Hemşire bebek büyüdükçe ateş ihtimali artar ddi. Biz calpol vermiştik
Oyacan34 Admsmyrgktg tşk ederim hemşire bişey demedi bu sefer bekliyim biraz daha o zaman olmadı bende calpol veririm
mhmtgrkm Bizim de 2. Ayda pek olmadı ama 4. Ayda 2 gün ateş problemi yaşadık üzerini hiç örtmeyin ve ince giydirin 6 saat arayla birer çay kaşığı calpol verebilirsiniz minişe