Arkadaşlar bu ara oğlum yorucu olduğu için giremiyorum foruma . 5+10 günlüğuz . 7 kilo boy olcturemedim bu ara en son 66 cm di. Ek godaya erken başladık biz mecburen Dr kontrolunde. Hala yavaş kilo alımı var . Olabildiğince her öğün taze yemek hazirliyorum ara öğünler veriyorum anne sütü yettiği kadar alıyor. Çok hareketli ve çok keyfine düşkün sırtı yere geldimi ağlıyor ama ayakta gezdikmi çok mutlu. Birde bu ara üzerini değiştirmek için çıkardığımda hemen donmelere yuvarlanma ya başlıyor .
Gelişim olarak zeka bakımından etkinlik yapıyoruz ama zeka kartlari almadım faydasını gören varmı ?? Çıngırak kumandalı araba vazgeçilmezi oldu. Yürüteç aldım günlük 15 dk tutuyorum . Destekli oturuyor . Ama kahvaltı öğünleri ne yapacagimi şaşırıyorum pirinç unu irmik yulaf gibi muhallebileri aştık çünkü . Ek gıda verenler nasil ilerliyor. Gelin bu ay gelişimini konuşalım 🥰🤗