___sonbahar___ Arkadaslar tam bir fiyasko hem incecik olmus hem de kalite asiri dusmus bel bant kisimlari cop mali gibi kagit naylon off 120 li istettim elimde patladi 3 le alakasi yok !!! Bebegimin cinsel organi kezzap sulu yara :((((
Kereminannesiii ___sonbahar___ firmaya ulaşmayı deneyin bir hata olmuş olabilir bende oğluma 4 numara kullanıyorum ama herhangi bir sorun yaşamadım
F-Betul ___sonbahar___ Ben de kullandım sorun yaşamadım ama acaba size gelen pakettekiler hatalı olabilir mi?
OrangesMom ___sonbahar___ ben premium care 1 numara kullanıyorum daha önce pampers kullanıyordum o sızdırma yaptı şikayet var a yazdım 3 paket premium care gönderdiler özür için. Ondan memnunum şu an
OrangesMom Ama altını pamukla siliyorum ıslak mendil kullanmıyorum. Islak mendil kullanıyorsanız ondan olabilir
Kuroneko 4 numara kullaniyorum aylardir hic sorun yaşamadım aksine sokaga çıkma yasaginda almayi unuttugum icin en yakin markette aktif bebek bulup kullandım hafif de olsa pisik yaptı pre.care de hic yaşamamıştık bu sorunu
Urazinannesi2808 ___sonbahar___ canım ben bununla ilgili az önce bir post açtım. Aldığın yer kalitesini etkiliyormuş diyorlar. Nerden almıştın?
Mom4775 ___sonbahar___ hemen bildirin mail atın. Yerine ürün gönderip elinizdeki ürünleri incelemeye alırlar.