baby plus kullanıyorum gayet memnunum benim sütüm resmen damla damla geliyo artık o kadar azaldı manuel çekmiyodu ama bu çok güzel çekiyo 250 liraya aldım diğerlerine fazla para vermene gerek yok bence canım hatta ben çiftlisini aldım teklisiyle arasında 50 lira fark var diye duruma göre çift yada tek olarak kullanıyorum