senem9 Kızlar bebeğimi uzun süre kucağımda tutamıyorum. Tuttuğumda sonrasında mememde mastit veya onun gbi sertlikler oluyor. Sanırım kanallara baskı oluyor. Yaşayan var mı böyle bir şey
Ezgisu senem9 anladim cnm doktor git önemli olabilir aksatma annemde öyleydi göğüsünde kitle oldugunu ögrendi
senem9 Arkadaşlar bu durumu yaşayan var mı? Çok üzülüyorum rahat rahat alamıyorum oğlumu kucağıma. Emzirirken değil de kucakta gezdirir şekilde