Bayanlar şimdi ben ek gıdaya başladım. Tabiki 3 gün kuralıyla ilerliyorum… yoğurtla başladım.patates şimdide havuçtayım. Benim sormak istediğim şu. Şimdi herşeyi 3 gün kuralıyla tadım yaptırıyoruz ya mesela pirinç unu yulaf unu gibi şeylerin tadımı nasıl yaptırıcam muhallebi olarakmı?? Muhallebi yaptığımda onun içine tatlandırmak için bişey koyucam muhakkak nasıl olucak. Birde cevizi hurmayı vs bunun gibi şeylerin tadımını tek başınamı yaptırıcam yoksa yoğurdun yada denediğim bi meyvenin içine katarak mı… sorum saçma gibi gelebilir ama bilgi almak istiyorum. 6 aylığız mama hiç kullanmadım anne sütü ile besleniyor. Verdiğim sebze tadımlarınıda çatalla ezerken hafif açmak için sütümü akıtıyorum karıştırıyorum çok azda zeytinyağı koyuyorum tatlansın diye iyi mi yapıyorum????