19 ay bıraktırmak için erken. Hele bu virüs sürecinde. Bebeğinizi anne sütünden daha iyi koruyacak hic bir ilaç yok. Dişi çıkıyor olabilir. Rüya görüyor olabilir. 2 yaş sendromu geliyor. Sağlık bakanlığı en az 3 yaş diyor artık. Çoğu kaynak da 20 disi tamamlanmadan birakilmamasi gerektiğini söylüyor. Benim kızım da 21 aylik geceleri uyanmak istemiyor insan haklisiniz. Mesela dun gunduz 2 saat boyunca süreklilik emme dedi. Ama bunlar gecici surecler. Dayanabildigim kadar dayanmayi planliyorum. Karar sizin tabi. İlla biraktiracaksaniz kademeli biraktirin. Bu konuda uzman Facebookta emzirme akademisi var ama bebeginizi kucuk oldugu icin yardimci olmazlar. Once gündüz mesela gunde 10 kez emiyosa once 9a sonra 8 e dusurun yavas yavas. Gunduz bitince geceyi de babasindan yardim
alarak biraktirirsiniz. Ama bunu 1,5-2 aya yaymalisiniz ki bebeginiz zarar görmesin