Gulten20 Anneolmakzor doktorumuz emeklenin gelişim geriliği yada gelişimde bir üstünlük olmadığını, gelişim çizelgesinde olmadığını söylüyor. Kendi istediği veya rahat hissettiği zaman elbet emekleyecek yada yürüyecekler bebişler😊