Prenses_annesi22 biz şanslıyız demek herkes aptamilden şikayetçi ama benim bebeğim de hipp sma hiçbirşni sevmed kustu doğdugundan beri kullanıyorm boy uzun ama kilo ortalamalarda öyle şişirdiğide yok. Bizim doktorumuzda bagısıklık güçlendirici olarak aptamildne baska etken madde kullanan firma yok. Bebelacla birebir aynı hatta aynı aileden geliyor ama ikisini ayıran bagısıklık kısmı demişti. Fabrikalarını gezip inceleme şansı olmus bütün mamaları 🤷🏻♀️🤷🏻♀️